dimecres, 19 de setembre del 2007

Tard

El dia 11 de setembre no vaig publicar cap post, em faltava una foto i com que jo de paraules vaig escàs, es va quedar pendent. Avui remenant les fotos de Vilanova de Sau m'ha vingut l'inspiració quan he vist aquesta i l'he trinxat* d'aquesta manera.



Vull per demà

...
Si heu pujat als cims pels volts de maig
i heu vist la bellesa que s´ofereix,
Si heu sentit remoure els vostres endins
amb el vent que us retorna el vostre esperit,

jo també he somniat aquesta nit
tota la terra estés així,
homes com flors naixent arreu
sacsejats pels vents de llibertat
que els fa més dignes i he pensat que

S'ha de seguir lluitant enmig la fredor
com una flor que neix amb el desgel
embriac d´amor llenço el puny al vent
jo vull per demà la meva terra lliure!
Brams

*fixeu-vos-hi bé que no ho tornaré a fer mai més això de fer una corba de contrast tant bèstia per fer aquest efecte, això hauria de ser delicte.

5 comentaris:

Armando Bronca ha dit...

Aquesta foto em posa la "gallina de piel", nen, pot ser delicte, però també és delicte no omplir-se de orgull al veure aquesta foto.

gn ha dit...

És una foto meravellosa!!
Impressionant!!!
I el text que l'acompanya... també!
Bé, si mai hem de tornar a agafar les armes em quea el consol de saber que a tu tampoc t'hauré de matar.
Espero que siguis tan bo amb les armes de foc com amb la càmera!!
Estariem al mateix bandol i no m'agradaria perdre.

Un peto
gn

gn ha dit...

Per cert, passat pel bloc i digue'm que et semblen.
No siguis benèvol, mestre "semsei" (o com cony es digui!). El teu petit saltamontes et demana la teva sabia opinió!

gn

DhenuS ha dit...

Ostitu!! IMPRESIONANT!! Mestre, això de delicte no en te res, es una de les millors fotos que he vist ultimament!! I tambè la millor del teu blog!! Està molt bè, no em queda mes remei que felicitar-te.


PD: Mira per fi fas alguna cosa ben feta editant una foto!! ;)

Anònim ha dit...

naucil veliko